Biljakten har börjat..

Nu har vi börjat leta efter en bil att köpa på allvar så på lördag ska vi titta på den första! Vi har bestämt oss för en Toyota Yaris eller Corolla. Vi vill ha en liten, smidig och säker bil som främst kommer att användas till dags- och helgutflykter. Det ska bli så skönt att kunna hitta på lite mer saker och inte vara beroende av bussar. På lördag kväll är vi bjudna hem till Martina och Nathan på en vinterfest. Det kommer bjudas på plockmat, egengjord glögg och lite julkakor. En vinterfest med lite jultema tror jag det ska vara. Det ska iaf bli jätteroligt att se hur de bor och träffa alla, vi kommer vara ca 20 personer! Så i helgen blir det fullt upp med fest två dagar i rad=)

Idag är jag ledig vilket är väldigt skönt. Så jag och Mel har varit på ett shoppingcenter halva dagen. Mel är Oskars jobbarkompis flickvän som precis flyttat hit från att ha bott några timmar söderut. Vi hittade några plagg var och det var väldigt lugnt och skönt att shoppa på en vardag, på helgerna är shoppingcentren fyllda med folk. Ikväll är det fotbollsmatch som gäller!


Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist

Äntligen börjar min semester v-29.Skönt och avkopplande hoppas jag.I slutet på v-30 åker vi till Eskilstuna-roligt.

Blev det något bilköp?

Ni glömde väl inte att dansa ut julen,runt palmerna eller finns det granar där?



Många kramar JERD

2010-07-17 @ 14:49:39
Postat av: jerd.palmqvist

Äntligen börjar min semester v-29.Skönt och avkopplande hoppas jag.I slutet på v-30 åker vi till Eskilstuna-roligt.

Blev det något bilköp?

Ni glömde väl inte att dansa ut julen,runt palmerna eller finns det granar där?



Många kramar JERD

2010-07-17 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0