The sun is back!

Senaste dagarna har solen varit tillbaka och vi har haft underbart väder, precis som det ska vara här i sunshine state! Igår vann vi finalen i innefotbollsturneringen, igen!! Men det var väldigt jämnt, matchen slutade med 3-3 så det blev 3 minuters förlängning med golden goal (den som gör mål först vinner). Det blev inget mål så det blev 3 min till men inget mål då heller så det hela avgjordes med straffar! En väldigt spännande match som ni förstår=) Oskar är tyvärr fortfarande skadad med sin dumma höft så fick agera hejaklack.

Ikväll ska vi på julfest med Oskars jobb. Det verkar inte vara som hemma med julbord så får se om det blir någon julmat i år.. Imorgon kommer Hanna hit och på söndag ska vi ha julpicknick/barbie med ett stort gäng. En härlig helg!

10 december och poolhäng? Ingen julkänsla här inte! Nu ska det fixas lunch sen iväg och julbaka med barnen!

 


Kommentarer
Postat av: sarah

åhh vilken härlig bild!!!!!!! jag vill inte höra talas om era varma dagar :) haha

2010-12-10 @ 11:33:51
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Ricky

Men hur gick matchen då? :P Vann ni? =)

Trist med skadan :( Jag har fått stark medecin för min axel nu iaf, hoppas den är hel till skidresan i januari.



Åh ljuvliga december i Aussie, I do so miss it!

2010-12-15 @ 23:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0