Storm!

Igår var det en rejäl storm här, men jag missade den eftersom jag var nere hos Hanna. Som tur var missade jag den helt och kunde köra hem utan problem! Men det var ett ordentligt oväder i stan. Vissa delar hade fått hagel stora som golfbollar! Man kan se bilar med bucklor över precis hela bilen som varit med om en hagelstorm. Efter sådana stormar håller de auktioner och bilarna säljs billigt. Lyckligtvis har vi vår bil i garage! Lägger upp två bilder jag tagit från lokala tidningen.

Nu varnar de precis för en till storm! Vi håller oss nog inne ikväll. Lotta kom igår och allt har gått jättebra. Hon sov som en stock inatt och idag har vi varit på stan en sväng efter jag jobbat. Hon tycker det är lite svettigt men ändå jätteskönt! Det är ju en rejäl omställning att komma från ca -10 till +30..!


Kommentarer
Postat av: sarah

wow vilka bilder, det kallar jag storm! Vad kul att se att du och Hanna har det bra :) Underbara bilder!! Snart är det jul, har ni någon julkänsla? :) Kram

2010-12-17 @ 11:31:16
Postat av: Anette

Skönt att höra att Lotta kommit fram. ( Vi trodde inget annat :))

Men nu väntar vi på att få se henne på bild.



Kram Anette

2010-12-17 @ 14:26:41
Postat av: Birgitta & Sven Högberg

Åskan mullrar tydligen en aning. Kan det bero på att "Lotta" har anlänt? Vargön väntar på bekräftelse om Lottas ankomst nyfikna som de är.

Hoppas ni får en trevlig tid tillsammans.

Ha det gott o tack för den fina kalendern.

Birgitta & Sven

2010-12-18 @ 16:36:42
URL: http://koiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0