Puppies i köpcentrum

Så söta labradorvalpar de försöker locka en att köpa! De här sötnosarna finns i en djuraffärs skyltfönster och de är väldigt populära att besöka eftersom de inte går att motstå! Undrar hur många fler de säljer genom att visa upp dem i skyltfönstren, hemma har vi bara kaniner, möss och marsvin vad jag vet. Tyckte lite synd om dem, att ligga på papper och med all uppståndelse och rörelse utanför. Men de verkade kunna sova gott ändå=) Vi lyckades stå emot frestelsen att ta med oss en goding hem.



Annars så fortsätter det att regna här, det är mycket översvämningar runt om stan men härinne klarar vi oss bra. Igår hade jag oturen att stöta på en gigantisk pytonorm när jag var ute och gick... usch fy och blä vad rädd jag blev! Försvann kvickt ifrån den så jag vet inte om den var levande eller död, den låg bredvid gångvägen vid ett parkområde. Även om det inte är en av de dödliga sorterna så blev jag väldigt rädd eftersom jag absolut inte väntade mig att träffa på en orm där. Men i det här landet ska man väl inte bli förvånad vart de än dyker upp..=)


Kommentarer
Postat av: Malin

Skicka hem en sådan goding till mig!!! Så underbart söta=)

2010-12-07 @ 14:08:25
Postat av: sarah

åh stackars bebisar! tänk om bubbe hade legat så åhhh :P

2010-12-07 @ 21:09:07
URL: http://skristiansen.blogg.se/
Postat av: Ricky

Awww små Simbor :)

2010-12-08 @ 10:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0