A perfect day

 

Vilken dag vi hade igår, helt underbar! Vi började med en tur till IKEA där vi köpte knäckebröd och Mmmmarabou=) Efter det åkte vi till Daisy Hill, ett naturreservat för kolaor. Ni ser bilden på den söta koalan som ser ut som en mini Buddha.. Helt otroligt att de kan sitta och sova så! Sedan körde vi upp till Mount Tamborine, otroligt vacker utsikt med berg, regnskog och havet i horisonten. Efter det åkte vi ner till Guldkusten och Surfers Paradise där vi tog en promenad på stranden och sen hälsade på Nicole och David som spenderade helgen i Davids föräldrars lägenhet som ni ser med helt fantastisk utsikt! 22a våningen med balkong både mot havet och mot inland. Ibland kan de se valar när de tittar ut.. wow säger jag bara!

Bilen fungerar kanon och Oskar är en väldigt duktig förare, man kan tro att han alltid kört på vänster sida och växlat med vänster hand. För min del kommer det nog ta lite tid att vänja sig och framförallt innan jag kör i stan.

Nu sitter Oskar i flyget på väg till Sydney och jag blir hemma själv med mr Marabou=) Övertrasserade nog mitt hälsokonto igår så får betala det idag med att vila och stanna inne hela dagen så jag blir frisk!


 


Kommentarer
Postat av: Rickard Lindén

Sjuukt sweet läge de har! =)

Idag var jag också en tur till ikea, vart ingen marabou dock :P Socker strejk här som gäller. Inflyttnings fest på fredag, så man måst få allt på grej hehe.

2010-08-10 @ 00:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0