Skogspromenad

Några bilder från gårdagens promenad i Springbrook national park. En fin park med uppfriskande luft, det var säkert bara 10-15 grader. Man kunde gå bakom vattenfallet så på bild nr 2 står jag som en lite plutt vinkandes och på bild tre leker jag apa i lianen=)


Helgen var grym med pizza och bio i fredags (Avatar extended version), födelsedagslunch i lördags och liten road trip med skogspromenad igår. Idag har vi tittat på två lägenheter under lunchen, en var ett definitivt nej och den andra måste vi fundera på.. Min kompis Mel håller på att starta ett eget företag i "Life coaching" och hon frågade om jag vill vara en ""försökskund" så imorgon ska vi träffas och prata om mig och mitt liv antar jag, ska bli spännande=)

Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist



Tänk så mycket roligt vi ska ha när vi kommer och hälsar på er, tills dess får vi njuta av era fina bilder.Idag har jag varit och klippt mig samt skaffat ett nytt pass.



Vi hörs snart Jerd o Roland

2010-09-01 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0