Finmiddag

Den här veckan har det varit mycket på gång. Oskar hade det bra i Melbourne hann dock inte se så mycket av staden eftersom han var där så kort tid. Ikväll ska vi på en finmiddag med Oskars jobb, som han berättade om i söndags så i veckan har jag letat klänning och skor. Det här med klädkoder är alltid svårt men jag tror jag har löst det med en cocktailklänning (eftersom jag har svårt att bestämma mig och de var så billiga köpte jag två). Det börjar kl 19 ikväll och jag jobbar till 17:45 så kommer bli lite tajt. Hela fredagen är tajt då jag jobbar morgonpass på fritidset och sen volontärjobbar i stan över lunch, tillbaka till eftermiddagspass och sen snabbt hem och fixa till mig inför kvällen. Det ska bli kul och trerättersmiddag är ju aldrig fel! Surt är det bara att regnet öser ner idag och jag saknar både regnkläder och stänkskydd.. Skillnad mot igår då det var upp emot 27 grader, kändes som en sommardag!


Kramar från Oz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0