Söndag kväll

Då var det söndag kväll här! Helgen har varit väldigt bra, i fredags var jag på tjejmiddag på en grekisk restaurang där det blev god mat och trevligt sällskap. Igår var jag på marknad, den bästa hittills! Massa god och billig frukt och lite av varje annat intressant. Sen åkte jag och Oskar till ett köpcentrum men hittade inte så mycket där, var på ett annat idag där vi shoppade lite. Igår kväll tog vi med oss picknickfilten, en flaska vin, en påse chips och gick och satte oss i en park med utsikt över floden och stan, underbart! Det har varit lite svalare i veckan så fick använda jeans och tröja..

När vi var på shoppingcentret idag så hade jag med mig CV och passade på att lämna i några butiker. Jag satt just med en onlineansökan i säkert över en timma.. det tar verkligen tid att söka jobb! Jag fick ett "tack men nej tack" mail från hälso/viktminskningscentret som jag verkligen hoppades på.. tråkigt men dyker säkert upp något annat snart=)

Imorgon ska jag träffa en australiensisk tjej som vill lära sig svenska, hon har svensk släkt och ska till Sverige senare i år så vill ha lite hjälp. Jag har ju tiden och kunskapen så tänkte att det kan bli intressant =) Sen på kvällen ska jag, Jen och Martina testa på Bollywood dans! Vet knappt vad det är men kul ska det bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0