Stoort fint träd

Idag har det varit väldigt svalt ute, 21 grader. Kändes nästan kallt faktiskt, men det har regnat vilket har kylt luften. Friskt och skönt tycker jag=) Imorgon ska jag förutom fortsätta jobbsökandet, ut och äta med Hannah som jag träffade i Peru när jag och Hanna vandrade Inkaleden. (Ja båda heter Hanna:=) Ska bli jättekul att träffa henne igen! Vi har haft lite mejlkontakt sen Peru. Oskar ska på frisörjakt efter jobbet=)

Glömde nästan berätta att vår ugn exploderade häromdagen!! Vi (rättare sagt jag=)) skulle laga middag och rätt vad det är så hörs en smäll och glas flyger omkring, först förstod vi inte vad som hände utan blev lite chockade. Det var väldigt oväntat, vad är oddsen på att ugnsfönstret ska explodera liksom??!! Som tur var, var ingen i närheten så vi fick inget glas på oss. Vi hämtade hyresvärden som bytte dörren på några minuter.. Smidigt och vi fick vår middag lite senare=)

Här kommer bilder på ett jätteträd som vi promenerade förbi i helgen.


Kommentarer
Postat av: Anni & Martin

Hej kompisar!

Ni verkar ha det riktigt bra! Kul att du Ki har hittat så många vänner att umgås med, måste kännas skönt.

Imponerande längd på era lofasvänner, säger Martin, Anni är inte inblandad i det snacket...



Här hemma går dagarna fort, det fina vädret har ju anlänt vilket är underbart. Alvin och jag njuter varje dag med promenader och fika med andra mammor, ja nu har jag blivit en sådan där lattemamma... oj,oj...

Ha det gott!!! Kramar från oss

2010-04-13 @ 21:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0