Långhelg igen

I helgen är det långhelg igen..! Labour day firas på måndag, på samma sätt som 1 maj hemma firas som arbetarnas dag. Här har de dock lagt dagen på en veckodag så att folk ska få vara lediga.. man kan inte annat än att gilla australiensarnas sköna inställning till jobbet och den relaxade livsstilen=) Vi firar långhelgen med att ta en utflykt ut till kusten imorgon. Det lutar åt att det blir Surfers Paradise som ligger på guldkusten, där har vi aldrig varit förut så ska bli kul! Vi har hört att det är ett ställe med mycket backpackers, surfare och höga skyskrapor.. 

Min hårmodellupplevelse var bra, vi tittade på lite bilder när jag kom och pratade om vad hon/jag tänkt. Hon klippte upp det ganska mycket i nacken, som en pagefrisyr skulle jag säga. Tog ca en och en halvtimma så noggrann var hon=) Jag tror att jag är nöjd (fick ju behålla det mesta håret;-)), men det tar alltid några dagar innan det lägger sig. Nu är det fönat och fixat, kanske inte riktigt vad jag gör dagligen..=) Lägger upp en liten bild ifall någon är nyfiken.

Nu ska jag iväg och jobba! TREVLIG VALBORG!!

Kommentarer
Postat av: jerd.palmqvist

Vi önskar er oxå en Trevlig Valborg.Här regnar det och är 12 grader varmt.Holmen väntar och annat skoj...

Du passar bra i din pagefrisyr,snygga bilder.

Ska ni åka själva till kusten?

-SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN TIIL VÅR BYGD IGEN-

Kramar Jerd Roland Tisse

2010-04-30 @ 13:16:19
Postat av: SL

Hej!

VAd fin du blev i håret! Passar dig fin fint.. Hoppas allt e bra annars. Här e det mkt jobb som vanligt =) Puss

2010-04-30 @ 19:25:24
Postat av: Malin Petersson

Åh vad fint håret blev gumman!!!=)

2010-05-03 @ 19:44:39
Postat av: Anni Hogedal

Kanonfin i håret!!!! Ni har det allt bra ni! Massa kramar!!!

2010-05-03 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Brisbane

Göteborg

RSS 2.0